Aleja Fontann – najpiękniejszy pasaż Warszawy

Dodano: miesiąc temu Czytane: 562

Spektakularna, zjawiskowa, świetlista, światowa. Taka miała być według projektu i taka jest w rzeczywistości Aleja Fontann, tworząca główny pasaż Promenady.

Aleja Fontann – najpiękniejszy pasaż Warszawy
13 200 m2 dodatkowej powierzchni i eleganckie wnętrza oraz 44 nowe salony w najświeższych konceptach. Spektakularna, zjawiskowa, świetlista, światowa. Taka miała być według projektu i taka jest w rzeczywistości Aleja Fontann, tworząca główny pasaż Promenady. W nowej przestrzeni znajdują się aż 44 nowe lokale w najnowszych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. W Alei Fontann swoje salony otworzyła m.in. Grupa GPoland - działająca na rynku międzynarodowych marek modowych i światowy gigant w świecie mody - Grupa Inditex.

ATRIUM PROMENADA – KOLEJNY ETAP ROZBUDOWY ZAKOŃCZONY

Usytuowana w głównym pasażu Aleja Fontann pretenduje do miana najbardziej prestiżowych pasaży. Nawiązuje do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych – Grand Magasin - światowych stolic mody: Paryża, Mediolanu, Londynu i Nowego Jorku.
Wnętrza Alei Fontann zostały zaprojektowane z dbałością o detale i najwyższą jakość wykończenia. Są pełne światła dzięki przeszklonemu sufitowi i transparentnym balustradom, a podwójnej wysokości 6-metrowe witryny, tzw. double shopfronts, wzorowane są na koncepcji Grand Magasin luksusowych dzielnic Paryża lub Londynu dopełniają jej elegancji wygląd.
Centralnym punktem Alei jest majestatyczna fontanna o średnicy 5 metrów, tworząca magiczny nastrój dzięki zsynchronizowanej grze świateł, wody i muzyki. W Alei Fontann ciekawym zabiegiem aranżacyjnym jest też wirtualna rzeka – wkomponowana jako element interaktywnej posadzki.

Atrium Promenada – znane marki i wspaniałe miejsca

Unikatowe przestrzenie stanowią idealną oprawę dla flagowych sklepów oraz salonów modowych, zarówno tych znanych gościom Promenady, jak i dopiero debiutujących bądź powracających po przerwie marek. W nowej przestrzeni zostały otwarte salony m.in.: IMPERIAL, ELISABETTA FRANCCHI, PINKO, Weekend by Max Mara, Marella, ZARA, Massimo Dutti, pierwszy w Warszawie salon eobuwie, pierwsze w Polsce salony marek THUN i New Balance Metropolitan Concept, a także Guess, CK Jeans, Ochnik, ECCO, Timberland, 4F, Sizeer, Sinsai, Mohito, Deni Cler, Pierre Cardin, Premium Home, Imperial, New Balance, Tommy Hilfiger, Liu Jo, Vistula, Lanoro, Calzedonia, W. Kruk, Molton oraz Sephora, a lokalną ofertę multibrandową prezentują Concept Store1 i Slow Concept Store.


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.