Bijemy rekord z aplikacją ShopFun w Atrium Targówek

Dodano: rok temu Czytane: 544

Warszawiacy przyjmują wyzwanie! 10 czerwca w Atrium Targówek goście centrum razem z Marcinem Dubielem będą bić rekord w zrobieniu jak największej liczby zdjęć w określonym czasie.

Bijemy rekord z aplikacją ShopFun w Atrium Targówek
Warszawiacy przyjmują wyzwanie! 10 czerwca w Atrium Targówek goście centrum razem z Marcinem Dubielem będą bić rekord w zrobieniu jak największej liczby zdjęć w określonym czasie. Wyzwanie rzucili mieszkańcy Bydgoszczy, z którymi w maju gwiazda Youtube biła rekord w Focus Bydgoszcz. Wydarzenie związane jest z premierą innowacyjnej aplikacji ShopFun w Atrium Targówek, dzięki której goście centrum będą mogli spędzić czas na zakupach w bardziej emocjonujący i niecodzienny sposób – urozmaicając wizytę elementami gry i zabawy, przy okazji zdobywając atrakcyjne nagrody. Aplikacja to również platforma, na której znajdują się dostosowane do preferencji użytkowników oferty ulubionych marek, w jednym miejscu.

Zakupy w Atrium Targówek od 10 czerwca staną się jeszcze bardziej ekscytujące – nowych doświadczeń zakupowych dostarczy najnowsza aplikacja mobilna ShopFun. W dzień premiery aplikacji w warszawskim centrum odbędzie się wydarzenie „Bijemy rekord z aplikacją ShopFun” z Marcinem Dubielem. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych youtuberów w Polsce – jego kanał subskrybuje 718 tys. użytkowników, na Instagramie ma 569 tys. obserwujących, a na Facebooku 104 tys. fanów. Youtuber razem z warszawiakami podejmie próbę pobicia rekordu mieszkańców Bydgoszczy w robieniu selfie.Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczy ściągnąć na telefon aplikację ShopFun i zrobić sobie zdjęcie z gwiazdą Youtubea.

Dla osób, które odwiedzą centrum i ściągną aplikację ShopFun organizatorzy zaplanowali ponad 1 500 prezentów! ShopFun to aplikacja dostarczająca ekscytujących przeżyć oraz dodatkowych atrakcji i informacji – podczas planowania wizyty w centrum, zakupów i całego pobytu; zatem w puli upominków znalazły się m.in. możliwość odbycia wyprawy w wirtualną rzeczywistość, manicure z marką Natura i słodkie poczęstunki.Dodatkowo będzie można wziąć udział w konkursie na Facebooku, robiąc zdjęcie na przygotowanych ściankach tematycznych,
a następnie publikując je na profilu Atrium Targówek i oznaczając hashtagiem #shopfun.

- ShopFun nie jest zwykłą aplikacją centrum ułatwiającą klientom zakupy i poruszanie się po obiekcie. Nasza aplikacja ma na celu również dostarczenie gościom Atrium Targówek pozytywnych emocji, związanych z angażowaniem do gry i zabawy. Aplikacja oparta jest na elementach grywalizacji, a odwiedzający centrum mogą powalczyć o produkty ulubionych marek, dodatkowe rabaty lub upominki, dostępne wyłącznie w ramach aplikacji. Mechanizmy działania ShopFun będzie można przetestować ściągając naszą aplikacje i biorąc udział
w czerwcowym wydarzeniu w Atrium Targówek. Uczestnicy będą mogli doświadczyć emocji obecnych podczas grywalizacji i zdobyć atrakcyjne nagrody – mówi Magdalena Plichta, dyrektor Atrium Targówek.

Wydarzenie „Bijemy rekord z aplikacją ShopFun” w Atrium Targówek odbędzie się w godzinach 12.00-18.00.

Warszawskie centrum to drugi obiekt Grupy Atrium, do którego wprowadzona zostanie innowacyjna aplikacja ShopFun. Aplikacja swoją premierę w Polsce miała 13 maja w Focus Bydgoszcz. ShopFun dzięki nowoczesnej technologii ma ułatwiać zakupy i sprawiać, by były one jeszcze bardziej ekscytujące. Aplikacja ma w pełni zindywidualizowany charakter i na podstawie zebranej historii aktywnych użytkowników samodzielnie dostosowuje się do ich preferencji. Wykorzystanie beaconów umożliwia dopasowanie oferty marek znajdujących się w centrum do każdego klienta, gromadząc najciekawsze dla niego propozycje. Dzięki temu zakupy staną się szybsze i łatwiejsze, a czas spędzony w centrum – bardziej urozmaicony.

Funkcje zakupowe zostały połączone z elementem grywalizacji – ShopFun opiera się na idei gier, które w ostatnim czasie osiągnęły ogromną popularność zarówno wśród dorosłych, jak i młodzieży. Klienci, uczestnicząc w grze i spełniając warunki podane w określonym czasie przez aplikację, będą mogli zdobywać nagrody lub kupować produkty na promocyjnych warunkach.

- ShopFun to autorski projekt Grupy Atrium, innowacyjny i stworzony z myślą o klientach nowoczesnego centrum XXI wieku, którzy oczekują indywidualnego podejścia do swoich potrzeb. Aplikacja, będąca efektem wielu miesięcy prac naszego zespołu, w pełni personalizuje przekazi dzięki temu umożliwia budowanie unikalnej więzi z gośćmi naszych centrów. Wykorzystując jeden z największych obecnie trendów w kanałach mobilnych, jakim jest grywalizacja, angażujemy klientów i jednocześnie staramy się zyskać ich lojalność – mówi Piotr Sikora, Group Digital Marketing Manager w Grupie Atrium.

Aplikacja ShopFun początkowo będzie dostępna w trzech centrach handlowych: Focus Bydgoszcz, Atrium Targówek w Warszawie oraz Atrium Flora w czeskiej Pradze. W przyszłości usługa ma objąć wszystkie obiekty w ramach Grupy Atrium, a jedna aplikacja będzie aktywna dla wszystkich centrów. Aplikację będzie można pobrać bezpłatnie z AppStore i Google Play.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz oferty Atrium Targówek znajduje się na stronie internetowej centrum www.atrium-targowek.pl.


Źródło: Atrium Targówek
Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.