Karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 milionów użytkowników

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 121

Już 7 mln klientów korzysta z rabatów i ofert specjalnych dzięki karcie Moja Biedronka

Karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 milionów użytkowników
Karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 milionów użytkowników. To dobry czas na podsumowania. W samym 2018 r. dzięki karcie klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różnorodne produkty. Karta Moja Biedronka dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków. Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi.

- Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 milionów. Grono to każdego dnia się powiększa. I nic dziwnego, bo przygotowując promocje dla posiadaczy karty Moja Biedronka, uważnie analizujemy ich potrzeby. Jeśli są zainteresowani ofertami na wybraną kategorię produktów, my częściej wspieramy ich atrakcyjnymi rabatami. Po tę kartę po prostu warto sięgać podczas zakupów w Biedronce – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

W 2018 r. dla posiadaczy karty Moja Biedronka sieć przygotowała 805 różnych promocji, które objęły ponad 520 produktów. Wśród ulubionych przez użytkowników karty artykułów objętych rabatami znalazły się: łosoś świeży Marinero, kapsułki i saszetki do prania, a także ser żółty gouda i edamski Światowid w większym – kilogramowym opakowaniu.

Rekordowi użytkownicy karty Moja Biedronka

Największa liczba klientów zarejestrowała kartę lojalnościową Moja Biedronka w województwie mazowieckim, a biorąc pod uwagę pojedynczy sklep – w Biedronce przy ul. Sienkiewicza w Łukowie.

Swoisty rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskich w Łodzi – blisko 70% zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka. Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

Więcej informacji na temat oferty sieci Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl, a szczegóły dotyczące programu lojalnościowego na stronie https://moja.biedronka.pl/.


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.