Warszawska firma Funtronic podbija indonezyjski rynek i media

Dodano: 4 miesiące temu Czytane: 211

Zdobyli zainteresowanie czołowych mediów w Indonezji, ponieważ ich produkt to innowacja na tamtejszym rynku. W ciągu 5 lat planują być tam największym dostawcą narzędzi technologicznych dla edukacji

Warszawska firma Funtronic podbija indonezyjski rynek i media

Zdobyli zainteresowanie czołowych mediów w Indonezji, ponieważ ich produkt to innowacja na tamtejszym rynku. W ciągu 5 lat planują być tam największym dostawcą narzędzi technologicznych dla edukacji. Mowa o warszawskiej firmie Funtronic, której flagowy produkt Magiczny Dywan jest już niemal w całej Europie, USA czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Po zakończonym sukcesem udziałem w Polska TechDays w Dżakarcie, Magiczne Dywany trafią także do indonezyjskich szkół.

Firma Funtronic wzięła udział w pierwszej edycji festiwalu Polska TechDays organizowanym w Dżakarcie w dniach 18-24 marca. W ramach tego wydarzenia 10 obiecujących firm z Polski poznawało specyfikę i perspektywy rozwoju indonezyjskiego rynku. Jednak to Magiczny Dywan – flagowy produkt firmy Funtronic wzbudził największe zainteresowanie czołowych mediów i uczestników festiwalu. Urządzenie tego typu nie było dotychczas dostępne w Indonezji, co otwiera przed firmą Funtronic tamtejszy rynek. Magiczny Dywan to interaktywny projektor wspierający nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. O roli technologii w edukacji i planach ekspansji na indonezyjski rynek, przedstawiciele firmy opowiadali w CNN oraz CNBC Indonesia.

– Dzieci i młodzież nie wyobrażają sobie życia bez technologii. Wszystko jest ciekawsze w wydaniu interaktywnym. Dlatego rynek indonezyjski jest tak interesujący dla branży technologicznej – posiada ogromny potencjał. Naszą misją jest mierzyć się z wyzwaniami, które XXI wiek stawia tradycyjnym metodom edukacji – tłumaczy Maciej Mazurkiewicz Jr, Export Manager w firmie Funtronic.

Indonezyjska gospodarka rozwija się dynamicznie, a społeczeństwo ma wysoką świadomość rewolucji technologicznej, która dotyczy także edukacji. Stąd żywe zainteresowanie mediów firmą Funtronic, która odnalazła niszę w nowoczesnym edukowaniu dzieci. Magiczny Dywan to zupełnie nowa metoda nauczania, która podnosi atrakcyjność lekcji, jednocześnie bawiąc. Ponadto do obsługi urządzenia wymagany jest ruch, co jest niezwykle ważne w kontekście rosnącego problemu otyłości wśród dzieci.

Siła adaptacji

Innowacyjność Magicznego Dywanu została doceniona już w kilkudziesięciu państwach świata. Obecnie interaktywne urządzenie projekcyjne wykorzystywane jest m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Holandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy na Litwie. Wyróżnikiem Magicznego Dywanu jest łatwość w adaptacji do lokalnych uwarunkowań. Niezależnie od tego, czy urządzenie jest używane w Ameryce, Europie czy na Bliskim Wschodzie – istnieje możliwość dostosowania jego gier i quizów do miejscowego kodu kulturowego.

W celu udoskonalenia treści, nauczyciele mogą zalogować się do urządzenia i tworzyć treści dopasowane do konkretnej grupy uczniów. Taka funkcja znacznie rozszerza spektrum zastosowań interaktywnej pomocy dydaktycznej, ponad ograniczeniami geograficznymi i kulturowymi.

Dalsze perspektywy

Po sukcesie na Polska TechDays w Dżakarcie, Funtronic podejmie dalszą aktywność w tym regionie Azji. Firma za 5 lat planuje być największym dostawcą narzędzi edukacyjnych.

– Uważam, że Indonezja to dobre miejsce na otwarcie biznesu z branży technologicznej. W dalszej perspektywie rozpatrujemy ten rynek jako potencjalnie nasz jeden z największych projektów na kontynencie azjatyckim. Bierzemy pod uwagę otwarcie linii produkcyjnej w Indonezji. Na ten moment naszym celem jest znalezienie partnera biznesowego – zapowiada Maciej Mazurkiewicz Jr.

Sprzedaż Magicznych Dywanów na zagranicznych rynkach opiera się o model B2B. W przypadku Indonezji nie wystarczy tylko partner w sprzedaży, ale firma potrzebuje swego rodzaju przewodnika po tak dużym i zróżnicowanym pod wieloma względami kraju. Misją Funtronic jest nie tylko ekspansja na tamtejszy rynek, ale również zmiana oblicza edukacji na lepsze i uczynienie jej bardziej atrakcyjnej dla dzieci.


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.