Łączą sztukę z technologią, żeby wesprzeć osoby w kryzysie bezdomności. Też możesz pomóc!

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 135

Do końca grudnia każdy może nabyć unikalną cyfrową kartkę świąteczną stworzoną przez znakomitą artystkę Beatę „Barrakuz” Śliwińską.

Łączą sztukę z technologią, żeby wesprzeć osoby w kryzysie bezdomności. Też możesz pomóc!
W nadchodzące Święta sztuka i technologia spotykają się w wyjątkowym projekcie charytatywnym. Jakub Bischof, założyciel i współtwórca start-upu naffy.io, po raz drugi ruszył z akcją, w której wykorzystuje swoją platformę do zebrania funduszy na szczytny cel. Do końca grudnia każdy może nabyć unikalną cyfrową kartkę świąteczną stworzoną przez znakomitą artystkę Beatę „Barrakuz” Śliwińską. Partnerem projektu w tegorocznej edycji jest Kubota, kultowa marka obuwniczo-odzieżowa. Cały dochód z tej inicjatywy zostanie przekazany Fundacji DAJ HERBATĘ, której głównym celem jest udzielanie wsparcia materialnego i terapeutycznego osobom bezdomnym, ubogim i wykluczonym społecznie.

Magiczny czas pomagania

Święta to czas, w którym wiele firm decyduje się na specjalne akcje. Niektóre obdarowują swoich klientów prezentami, aby podziękować im za lojalność w ciągu całego roku. Są też takie, które decydują się na wsparcie potrzebujących, organizując różnego rodzaju działania dobroczynne. Twórcom naffy.io, platformy do sprzedaży ebooków i innych produktów cyfrowych, zdecydowanie bliższe są akcje prospołeczne, a Święta to idealny moment, żeby zrobić coś dobrego dla innych. Akcja pod hasłem „Pomagam z naffy” już drugi raz wspiera podopiecznych Fundacji DAJ HERBATĘ.

– Świetny odbiór i wsparcie naszej zeszłorocznej akcji zmotywowały mnie, żeby powtórzyć ją również w tym roku. Tym razem ze wsparciem kultowej marki Kubota. Z radością angażujemy się w pomoc, a jednocześnie uwielbiamy łączyć technologię ze sztuką. Ta inicjatywa doskonale integruje wszystkie te elementy. Nasze rozwiązanie kierujemy do cyfrowych twórców, dlatego do współpracy ponownie zaprosiliśmy Beatę „Barrakuz” Śliwińską, której digitalowe kolaże można podziwiać w kampaniach wielu znanych marek. Jej niesamowita świąteczna e-kartka to prawdziwe dzieło sztuki, otwarte na różnorodne interpretacje – mówi Jakub Bischof, założyciel i współtwórca naffy.io.

Wsparcie dla osób w kryzysie bezdomności

Fundacja DAJ HERBATĘ angażuje się w innowacyjne projekty na wielu płaszczyznach społecznego życia, koncentrując się zwłaszcza na udzielaniu pomocy materialnej i terapeutycznej osobom dotkniętym kryzysem bezdomności i społecznego wykluczenia. Okres zimowy to szczególnie trudny czas dla osób bezdomnych, dlatego każde wsparcie w tym czasie jest ważne.

– Cieszymy się z takich inicjatyw ponieważ wiemy, że dzięki nim, przekaz o tym czym jest bezdomność, trafi do szerszego grona odbiorców. Staramy się edukować i odczarowywać bezdomność. Zawsze podkreślamy, że bezdomność to nie wybór a granica między nami a osobami w kryzysie bezdomności jest często bardzo cienka. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie. I to drugi rok z rzędu. Skala potrzeb niestety cały czas rośnie. Pomagamy nie tylko osobom w kryzysie bezdomności. Po wsparcie przychodzą do nas seniorzy, osoby w trudnej sytuacji życiowej. Ludzie, którzy nie radzą sobie z codziennością – podkreśla Patrycja Drożyńska z Fundacji Daj Herbatę.

Wykorzystują sztukę, żeby nieść pomoc

Inicjatywa "Pomagam z naffy" pokazuje, że połączenie sztuki i technologii może być doskonałą platformą wsparcia dla potrzebujących. W gronie artystów jest wielu, którzy z zaangażowaniem przyczyniają się do działań charytatywnych. Beata "Barrakuz" Śliwińska, autorka świątecznej e-kartki, jest jedną z nich. Zaprojektowana przez nią grafika nawiązuje do tradycyjnych symboli Świąt, ale w intrygujący i nieoczywisty sposób. Na co dzień projekty artystki zobaczyć można w kampaniach takich marek jak: Adidas, Spotify, Google, Facebook, Netflix czy Levi’s.

– Skoro choinka, pięknie udekorowane i pachnące drzewko symbolizujące Święta, to symbol życia i nadziei, czemu by nie zbudować jej z nas, bliskich sobie ludzi? Ten projekt zbudowany w technice kolażu z lekkim twistem trójwymiaru, chciałam zadedykować wspólnym chwilom, w czasach globalnej rozłąki. Byśmy umieli na siebie spoglądać z troską. Bądźmy ku sobie, świećmy ku sobie najmocniej. Co by udało się nam trwać ze sobą w tym co nazywamy rodziną, przyjaźnią, miłością, człowieczeństwem – mówi o swoim projekcie Beata Śliwińska.

Polskie marki łączą siły

Wschodzący start-up w tym roku połączył siły z kultową marką Kubota, która znana jest ze swoich charakterystycznych klapek. Obydwie firmy już wcześniej miały okazję angażować się w inicjatywy prospołeczne. Działając wspólnie mają szansę poszerzyć zasięg akcji, co z pewnością przyczyni się do zebrania większych środków na rzecz wsparcia fundacji.

– Kubota od czasu swojej reaktywacji wspiera prospołeczne inicjatywy, które idą w parze z wartościami naszej marki. Te wykorzystujące sztukę jako formę przekazu i angażujące artystów są nam szczególnie bliskie – w końcu jednym z celów, o którego realizacji marzymy jest umieszczenie klapków Kubota w Muzeum Narodowym. Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny łączymy Kubotę z kreatywnym światem i przy okazji możemy nieść przedświąteczne dobro – mówi Alina Sztoch, CEO w Kubota.

Wspieraj akcję „Pomagam z naffy”, klikając w link: https://www.naffy.io/pomaga/wspieramy

 


Źródło: Informacja prasowa
Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.